Klantenservice Medewerker | Almere

Voor één van onze projecten zoeken we enthousiaste servicegerichte collega’s. Samen met je team zorg je ervoor dat iedere klant een goed gevoel overhoudt aan het contact met jou, want jij vertegenwoordigt de opdrachtgever.

Wat houdt het werk in?

Je gaat werken voor een toonaangevende winkelketen die service en kwaliteit hoog in het vaandel heeft staan. Als klantenservice medewerker ben je verantwoordelijk voor het beantwoorden van alle vragen die binnenkomen via de telefoon, mail of social media. Je verwerkt alle informatie uit de contacten direct in de systemen en biedt een zo volledig mogelijk antwoord of oplossing voor de klant. Dat betekent ook dat je soms schakelt met andere afdelingen of één van de winkels. Klanten kunnen bij jou terecht voor alle vragen m.b.t. het shoppen, zowel in de webshop als in de winkels. Het kunnen vragen zijn omtrent levertijden, retouren, een specifiek product of vragen over het loyaltyprogramma of een workshop; heel afwisselend dus!

Benieuwd hoe een werkdag eruit kan zien?

Vandaag start je werkdag pas om 12:00 en je collega’s zijn blij dat je er bent. De nieuwe folder is uit en daar staan een paar mooie aanbiedingen in. Je eerste telefoontje is van een vader die voor de verjaardag van zijn dochter heel graag dat rode jurkje van pagina 8 wil bestellen. Hij heeft geen idee hoe het werkt met die maattabellen dus heeft dringend je hulp nodig. Je helpt hem met de bestelling en attendeert hem op die leuke slingers en confetti ballonnen die in de Sale zijn. Met een goed gevoel en een ‘thanks voor je hulp’ hangt meneer op. Dat is een goed begin van je dag, next call.

                                                        Contact formulier